Telefonisch bereikbaar tot 18:00 uur
020 - 470 09 20       @ info@pensioenkoers.nl
direct online uw pensioen berekenen | vrijblijvend offertes opvragen | eenmalige afsluitkosten | telefonische ondersteuning

ERVARINGEN

Lees hier hoe cliënten onze dienstverlening hebben ervaren:

8,7

1236 beoordelingen

99% beveelt Pensioenkoers aan!


Totaal oordeel 8,6
Bereikbaarheid 8,8
Deskundigheid medewerkers 8,7
Klantvriendelijkheid 8,8
Communicatie 8,7
Afspraken nakomen 8,9
Persoonlijke benadering 8,7
Gemiddeld 8,7

Beoordeling 1121 t/m 1125 van 1236

Aanbeveling: ja
Ellie uit Weert
5 juli 2012
Positieve ervaring
na de overschrijving van de lijfpolis naar de delta loyddbank heb ik geen ondersteuning gehad. De rekening van delta loydd staat nog steeds niet vast en de rente is 2.1% ipv 3.5% wat u in uw brochure heeft opgegeven. mvg asselmans
Totaal oordeel 3,0 Bereikbaarheid 6,0
Deskundigheid medewerkers 4,0 Klantvriendelijkheid 5,0
Communicatie 3,0 Afspraken nakomen 1,0
Persoonlijke benadering 1,0 Gemiddeld 3,3
Aanbeveling: ja
Cees uit Leidschendam
5 juli 2012
Positieve ervaring
In totaliteit een uitstekende ervaring met de behandeling van mijn zaken. Bijzonder plezierig contact. Zeer aanbevelingswaardig !!
Totaal oordeel 8,0 Bereikbaarheid 8,0
Deskundigheid medewerkers 8,0 Klantvriendelijkheid 9,0
Communicatie 8,0 Afspraken nakomen 8,0
Persoonlijke benadering 8,0 Gemiddeld 8,1
Aanbeveling: ja
John uit Groot-Ammers
5 juli 2012
Positieve ervaring
Apple Tree werkt accuraat, snel en duidelijk.
Totaal oordeel 9,0 Bereikbaarheid 9,0
Deskundigheid medewerkers 9,0 Klantvriendelijkheid 9,0
Communicatie 9,0 Afspraken nakomen 10,0
Persoonlijke benadering 9,0 Gemiddeld 9,1
Aanbeveling: ja
Robert uit Voorschoten
5 juli 2012
Positieve ervaring
Beste polis in de markt van dat moment verkregen en tijdig afgehandeld
Negatieve ervaring
Apple Tree lijkt op het Internet voor zoekende klanten een veel grotere organisatie dan het in werkelijkheid is. Mede door het grote aantal doorverwijzingen en labels heeft het een eigen hoek in het financiële dienstverleners labyrint gecreëerd. Hier kom je pas achter als je steeds bij dezelfde persoon terechtkomt als je verschillende offertes hebt opgevraagd. Hier werd de klantvriendelijkheid beduidend minder. De Lijfrenteveiling lijkt meer een marketingtruc. Hier is geen sprake van een echte veiling op een open transparante markt van vraag en aanbod. Deze business is geen open markt. Men moet dus wel van alles bekijken en proberen om daar achter te komen. Wat vandaag goed lijkt is morgen al weer anders. Klanten moeten zich derhalve goed oriënteren en een steile leercurve door als het om grote bedragen gaat. Timing is ook heel belangrijk. Verkopers hebben altijd haast, dat is niet altijd in het lange termijn belang van de klant. Lijfrenten zijn lange termijn producten.
Totaal oordeel 8,0 Bereikbaarheid 9,0
Deskundigheid medewerkers 8,0 Klantvriendelijkheid 5,0
Communicatie 8,0 Afspraken nakomen 8,0
Persoonlijke benadering 7,0 Gemiddeld 7,6
Aanbeveling: ja
Bob uit Valburg
5 juli 2012
Positieve ervaring
duidelijk, zakelijk, hoofdlijnen
Negatieve ervaring
duurde toch wat langer dan gedacht, klantvolgsysteem kan goed werken, onzekerheid over afloop bleef lang hangen
Totaal oordeel 8,0 Bereikbaarheid 7,0
Deskundigheid medewerkers 8,0 Klantvriendelijkheid 7,0
Communicatie 7,0 Afspraken nakomen 6,0
Persoonlijke benadering 8,0 Gemiddeld 7,3
Klanten vertellen | Service Desk

Experts in pensioenen en lijfrentes

De hoogste uitkering vinden lastig? Wij maken het graag gemakkelijk voor u.
Wij zetten alles helder op een rij en helpen u met kiezen en afsluiten. Onze
experts staan voor u klaar met advies en beantwoorden graag al uw vragen.

  020 - 470 09 20

Nu open. Tot 18:00 bereikbaar